FANDOM

O događaju Edit

Vipinmusic

Treći dvodnevni Vip INmusic festival održat će se 3. i 4. lipnja (utorak i srijeda), i ovoga puta na jarunskom Otoku hrvatske mladeži, lokaciji koja se lani pokazala iznimno atraktivnom. Svoj nastup potvrdio je prvi glavni izvođač, kultni sastav Nick Cave & The Bad Seeds, a organizatori Vip INmusica najavljuju dolazak još mnogih velikih imena kao Serj Tankian (System of a down), pa tako i ostalih svjetskih i domaćih. U prošle dvije godine održavanja festivala nastupili su, između ostalih, grupe Franz Ferdinand, Morrisey, Iggy & The Stooges, Sonic Youth, Happy Mondays, New York Dolls i mnogi drugi. I ove godine program će se održavati na četiri live pozornice – Vip Stageu, Nokia Stageu, Tuborg Green Stageu i Radio 101 Stageu – a festivalski program će trajati do ranih jutarnjih sati. Festivalske ulaznice za Vip INmusic u prodaji su svim Vip centrima u Hrvatskoj od ponedjeljka, 28. siječnja. Cijena ulaznica kreće se već od 250 kuna, ovisno o datumu kupnje, a od travnja će se moći kupiti i ulaznice za pojedini dan. Vip korisnici moći će ostvariti popust od 50 kuna ako kartu rezerviraju putem Vip SMS-a ili Vodafone live! mobilnog portala.

Kad Edit

Ove godine festival se održava 3. i 4. lipnja, za preciznije informacije najbolje je posjetiti službeni web festivala.

Gdje Edit

Zagreb, Jarun

Ne propustiti Edit

Sigurno ćete nešto propustiti, jer se festival održava paralelno na četiri pozornice!

Zabava Edit

Gdje piti Edit

Prošle godine (2007.) loša organizacija je uzrokovala užasne redove za piće na koje se čekalo i po sat vremena.

Gdje jesti Edit

Vanjske poveznice Edit

Službeni web VIP INmusic festivala