FANDOM

O događaju Edit

Istruga

Uvala Istruga, na južnoj obali otoka Korčule, preko ljeta pretvorena je u oazu glazbe, plesa, zabave, umjetnosti i užitka, a sve to u bajkovitom, gotovo mističnom, ozračju njezine nedirnute prirode. Glazbena i kulturno-umjetnička događanja povezana su u Festival ljetne glazbe koja se savršeno uklapa u atmosferu mora i ljeta - lounge, afro, latino, mediteranska, ethno, reggae... ali i house, jazz, drum'n'bass...

Plesno - zabavni program popraćen je glazbom renomiranih DJ-eva iz Hrvatske i inozemstva, dok su vikendom na repertoaru koncerti domaćih glazbenika mediteranskog prizvuka (Gustafi, Tamara Obrovac, Gego i Picigin band, ...)

Festival se odvija od početka lipnja do kraja kolovoza. Kulminacija istog dogodit će se u samom vrhu turističke sezone što mjenja dinamiku nastupa stoga u tom razdoblju, u okviru svog programa, Feštivala Istruga ugošćuje i druge festivale: popularni "Kontrapunkt" (Aquarius) iz Zagreba, zatim Drum and bass festival "Burning the beach" te "Reagge Feštivalu".

Sama uvala i njezina infrastruktura savršena su podloga festivalu i ostalim događanjima - pješčana plaža sa beach i disco barom te velika terasa nadomak mora na kojoj su smješteni lounge bar i restoran.

Kad Edit

Festival traje cijelo ljeto, od početka lipnja do kraja kolovoza, s tim da je vikendima "nabijeniji" program, te se festival zahuktava sa pojačavanjem turističke sezone.

Gdje Edit

Uvala Istruga, Brna, Otok Korčula

Ne propustiti Edit

- kupanje u predivnoj uvali mjesta Brna

Zabava Edit

Gdje piti Edit

Gdje jesti Edit

- Hotel "Feral" u Brni - izvrsna gastronomska ponuda po zaista prihvatljivim cijenama. Nakon gastronomskih uživanja samo se spustite na ugodnu i stjenovitu plažu Hotela.

Vanjske poveznice Edit

Službeni web Feštivala Ooze