FANDOM

O događaju Edit

Gustafi

Marunada (Fešta od maruna) počinje sredinom listopada u Lovranu, te se onda sljedećih vikenda održava u selima iznad Lovrana, Lignju i Dobreću. Lovranski maruni su veliki, kvalitetni i slasni te stoga i vrlo cijenjeni plemeniti plodovi pitomog, cijepljenog kestena koji u Hrvatskoj uspijevaju samo na obroncima Učke, na području Liburnije. Šume ili točnije voćnjaci tog plemenitog pitomog kestena koji se uzgajaju u zaselcima iznad Lovrana Dobreću, Lignju, Tuliševicima, Kožulima i Lovranskoj Dragi nastali su križanjem domaćih divljih kestena i sadnica koje su lovranski pomorci donijeli iz neke od zemalja Dalekog istoka, najvjerojatnije Japana.

Na Marunadi se uz pečeni marun nudi i medica (domaća rakija na bazi meda), te mlado vino. U kavanama i slastičarnama spravljaju se kolači, slastice i torte, a u konobama i restoranima, mogu se kušati originalna domaća jela i jela na bazi maruna. Glavna fešta u Lovranu na trgu (Brajdice) ima cjelodnevni program folklora, nastup puhačkih orkestara i zabavne glazbe.

Kad Edit

Sredinom mjeseca listopada, obično na dane vikenda, za detaljne informacije najbolje provjeriti na stranicama Turističke zajednice grada Lovrana.

Gdje Edit

Lovran, Liganj, Dobreć

Ne propustiti Edit

Cijelu plejadu kolača i jela baziranih na kestenu koji se nude u konobama i restoranima Lovrana, Lignja i Dobreća

Zabava Edit

Organiziran je zabavan program - prošle godine posjetitelje zabavljali su Gustafi.

Gdje piti Edit

Gdje jesti Edit

Vanjske poveznice Edit

Web Turističke zajednice grada Lovrana