FANDOM

O događaju Edit

Makarskaljetnikarneval

Neizostavan dio «Makarskog ljeta» je «Veliki ljetni karneval» koji u svakom pogledu predstavlja jednu od većih atrakcija makarske zabavno-turističke ponude. Osim redovitih sudionika – građana grada Makarske, svake godine u ljetnom karnevalu sudjeluju i turisti grada, te karnevalske skupine iz gradova diljem «lijepe naše» i svijeta. Ljetni karneval okuplja staro i mlado, pjevače i plesače. Maskirani sudionici karnevala prolaze rivom i centrom grada u šašavoj povorci. Gosti rado stavljaju razne maske i pridružuju se povorci kraljeva, pirata, sirena i ostali egzotičnih likova. Uz atraktivan program i nezaboravnu feštu koja završava velikim vatrometom, karneval jamči ludu ljetnu zabavu do ranih jutarnjih sati. Ukoliko se odlučite prijaviti kao grupa na Veliki ljetni karneval, Turistička zajednica grada Makarske zamoljava da se prijavite ranije kako bi se lakše moglo riješiti pitanje smještaja i svih ostalih predradnji.

Kad Edit

OVE GODINE LJETNI KARNEVAL JE 08.08 ( PETAK ) .MOLIMO SVE GRUPE KOJE ŽELE BITI DIO LJETNOG KARNEVALA U MAKARSKOJ DA SE JAVE TZ MAKARSKOJ NA TEL 021 612 002 .GRUPE KOJE DOLAZE IZVAN GRANICA MAKARSKE RIVIJERE NEKA SE PRIJAVE RANIJE ZBOG ORGANIZACIJE SMJEŠTAJA! BUDITE DIO VELIKE FEŠTE I PRIDRUŽITE NAM SE NA LUDOJ ZABAVI !

Gdje Edit

Makarska, na rivi 08.08 PETAK

Ne propustiti Edit

Ni slucajno

Zabava Edit

Do jutarnjih sati

Gdje piti Edit

Na rivi

Gdje jesti Edit

Na rivi

Vanjske poveznice Edit

TZ Makarske - Turistička zajednica grada Makarske