FANDOM

O događaju Edit

Sv. Roko Stoljećima je bio među najštovanijim svecima. Zaštitnikom je kožnih bolesti, a u nekim krajevima i zaštitnik od rana na nogama i rukama. Zna se da je rođen 1295. godine u Montpellieru na jugu Francuske. U 20. godini života ostaje bez roditelja, otac mu bješe grof, te je mogao lagodno živjeti, ali Roko podijeli imanje siromasima i krene hodočastiti u Rim. Tu ljubav prema Kristu naslijedio je od majke koja je bila uzorita kršćanka. Želja za pomoći bolesnima odvela je Roka u jednu bolnicu, a tada počinju i čudesna ozdravljenja bolesnih koje je on njegovao. Život među bolesnima nije bio bezopasan. Roko je obolio od kuge, protjeran, te živio u špilji gdje mu je nekakav pas donosio kruh, a sama ta priča je kasnije bila nadahnućem mnogim umjetnicima. Roko je ozdravio, ali ga je bolest izmijenila toliko da ga pri povratku ne prepoznadoše, nego ga strpaše u zatvor kao sumnjivca. Opaka bolest nanovo zahvati tijelo, te Roko preminu 16. kolovoza 1327. godine. Priča o sv. Roku još živi, a jedan u nizu gradova koji ga uzeše za svoga zaštitnika je i grad Drniš.

Kad Edit

Iako je glavna fešta na sam dan Sv. Roka 16. kolovoza, slavi se već od dana prije, od blagdana Velike Gospe.

Gdje Edit

U Drnišu, na Poljani

Ne propustiti Edit

- fešta u biti traje skoro dobar dio mjeseca, a započinje malonogometnim turnirom početkom mjeseca, koji je izuzetno posjećen i ima bogati fond nagrada

- svaku subotu u susret fešti na glavnom gradskom trgu sviraju manje poznate grupe

- 16. kolovoza je vrhunac Fešte uz gostovanje poznatih imena estrade

Zabava Edit

Vrhunac zabave je 16.kolovoza, kada gostuju najpoznatija imena hrvatske estrade. Festa Sv. Roka je izuzetno posjećena, dolaze gosti iz Splita, Šibenika te drnišani iz inozemstva.

Gdje piti Edit

Gradska Kavana

Woodstock

Caffe Bar Zagreb

Gdje jesti Edit

Restoran "Kod Tome"

Restoran "Hotel Park"

Etnoland "Dalmati"

Pizzerija "Šego"

Vanjske poveznice Edit