FANDOM

O događaju Edit

Crnaovca

"Crna ovca" je jedan ugodno proveden vikend u Baški na otoku Krku. Vikend bogat raznolikim događanjima, vikend koji će svim čulima ponuditi užitak, umu odmor, a tijelu relaksaciju.

Crna ovca nudi uživanje u proljeću i svemu što ono pruža: sunčanim šetnjama, ugodnim mirisima rascvjetale prirode, guštanju u ukusnoj bašćanskoj janjetini i dobrom vinu, uživanju u glazbi.... Prednost je i to što je cijeli događaj tempiran baš prije klasičnih turističkih gužvi i udarne turističke sezone, ovo je prilika da se uživa u Baškoj na pravi način, zimska "uspavanost" je prošla, ljeto "ludilo" još nije preuzelo.

Crna ovca poziva i na aktivni odmor uz planinarenje, biciklijadu ili promatranje jedriličarske regate u bašćanskom zaljevu. Izložbe i stručna predavanja o putovanju pod jedrima i meteorima upotpunjuju ovaj gastro-glazbeno-sportski vikend koji ne smijete propustiti.

Kad Edit

"Crna ovca" se održava početkom mjeseca svibnja, a za detaljne informacije najbolje je posjetiti službenu web stranicu

Gdje Edit

Baška na otoku Krku.

Ne propustiti Edit

Trodnevni progam prepun je događaja koje je teško nabrojati, u svakom slučaju, kako bi znali kad je koji koncert, kad je biciklijada, kad je šišanje ovaca ili regata, ili možda uživanje u janjećim delicijama, ponovno je najbolje posjetiti službenu web stranicu kako bi upotpunili sve detalje. Za nešto hrabrije posjetitelje, može se uzletiti i sa balonom, što svakako ne bi trebalo propustiti.

Zabava Edit

Ako vam aktivni, sportski i edukativni dio nije dovoljno zabavan, redovito je pripremljen i glazbeni program, ove godine očekuje se koncert grupe "Hladno pivo" te dan prije [Grupa Largo]http://www.largo.co.nr i Davorin Bogović. Prošle godine hit su bili grupa "Let 3".

Gdje piti Edit

U baški se nalaze mnogobrojni kafići uzduž obale.

Gdje jesti Edit

Sam program obiluje i kulinarskim elementima kao što su kuharski petoboj u spravljanju janjećeg gulaša u kotliću ili natjecanje u spravljanju domaće tjestenine, ali za one koji traže nešto više, Baška je jedna od "top ten" turističkih destinacija na Jadranu tako da ugostiteljskih objekata neće manjkati. Uz ovakvu gastro ponudu , čini se da su na žalost, prave crne ovce u Baškoj jedino rijetki vegetarijanci koji se igrom slučaja tih dana nađu na Crnoj ovci.

CICIBELA, Baška adresa: Emila Geislicha 38, 51523 Baška telefon: (051) 856013, 431654 Gastronaut - Cicibela

FRANICA adresa: Ribarska 39, 51523 Baška telefon: (051) 860023 Gastronaut - Franica

LANTINO adresa: Emila Geislicha 30, 51523 Baška telefon: (051) 856484

PORTIĆ adresa: Palada 75, 51523 Baška telefon: (051) 860042

MUL adresa: Palada 90, 51523 Baška

CAPITANS adresa: Palada 81, 51523 Baška telefon: (051) 856541 Gastronaut - Capitans

Vanjske poveznice Edit