FANDOM

O događaju Edit

Cest is d best

Međunarodni ulični festival Cest is d'Best svake godine se održava u centru grada Zagreba. Taj najstariji ulični festival u ovom dijelu Europe rodio se 1996. godine kada je 15-tak izvođača - bivših uličnih svirača - sviralo na zagrebačkom Cvjetnom trgu.

Prošle se godine je odrađeno više od 300 sati programa u kojima je nastupilo preko 400 izvođača iz 12 zemalja rasprostranjenih na 4 kontinenta. Na programu Festivala su brojni besplatni koncerti, ulične kazališne predstave, neobični performansi i cirkuske atrakcije.

Plesnim koracima i dječjim maratonima, likovnim instalacijama i sportskim nadmetanjima tradicionalno se pak u aktivnosti Festivala uključuje i publika, pa je moto prošlogodišnjeg Cest is d'Besta - "I vi ste festival".

Na Cvjetnom trgu je glavna koncertna pozornica na kojoj se izmjenjuju inozemni i domaći izvođači, alternativni teatri i njihove predstave te dječji programi sa zborovima. Iz prošlogodišnjeg programa treba izdvojiti utrku smetlara koja se održala u Masarykovoj ulici, na kojoj su glavne zvijezde utrke bili gradski čistači ulica sa svojim trokolicama.

Također treba spomenuti i Baby maraton koji predstavlja najmasovniju utrku beba na planeti! Natjecatelji inače moraju imati između 12 i 24 mjeseca a utrkivaju se na stazi dugoj 22 metra.

Kad Edit

Lipanj, za detaljne informacije treba posjetiti službeni web festivala

Gdje Edit

Grad Zagreb.

Ne propustiti Edit

Zabava Edit

Najbolja zabava na kraju dana na gornjem gradu "Strossmartre"

Gdje piti Edit

Medvedgrad - Adžijeva 22

Gdje jesti Edit

Vanjske poveznice Edit

Službeni web Festivala