FANDOM

O događaju Edit

Tovarecamuzika
Škraping je kombinacija penjanja, skakanja, trčanja, hodanja, snalaženja u prirodi. Škraping ime dobilo od dalmatinskog naziva (ŠKRAPE - oštro kamenje). Trekking po oštrom kamenju i raslinje. To je najmasovniji sportski događaj na jednom otoku i u Zadarskoj županiji - 180 prijavljenih natjecatelja 2006, 237 prijavljenih najtecatelja na škrapingu 2007 godine. Međutim, osim samog sportskog događaja to je i pravi zabavni događaj uz popratni program za cijeli otok.

Kad Edit

Nema točno određenog datuma ali događa se uglavnom krajem veljače ili početkom ožujka.Ove 2008-e godine će se održati na međunarodni Dan žena 8.3

Gdje Edit

Škraping se održava na otoku Pašmanu, a sama utrka se održava od mjesta Ždrelac Gladuša (u Ultra kategoriji), odnosno od mjesta Mrljane (u Light kategoriji), do trajektne luke Tkon.Ultra počinje u 8.30 a Light u 9.30 ujutro.

Ne propustiti Edit

Magareća mužika - grupa od 20 - 30 mladića, obučenih u tradicionalnu narodnu nošnju, služeći se rogovima volova kao instrumentima, starim peglama te bubnjevima sviraju melodije kao što su "Šjora Mare Štrambacera" i "Zvončići".

Zabava Edit

Zabavni program neizostavni je dio Škrapinga. Tovareća mužika tijekom dana i kod dodjele nagrada, a nakon toga Fiju-briju… rock band sa bogatim repertoarom… Tijekom dana uživo javljanja u radio eter i TV sa ...sa mini pozornice na otvorenom, glazba iz zvučnika i ples mažoretkinja sa otoka Ugljana. Na pozornici možete kupiti listić za tombolu i nakon dodjele nagrada sudjelovati u izvlačenju tombole. Glavna nagrada ove godine je HOBOTNICA od 10 kilograma !!!

Gdje piti Edit

Caffe bar "Pape" u Tkonu

Gdje jesti Edit

Restoran "Sovinje", Tkon

Video Edit

Vanjske poveznice Edit

Službeni web Škrapinga